Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mac of BIOnighT - BLIPS

Ten album jest hołdem dla wszystkich  pionierów elektronicznej muzyki, którzy ryzykowali swe kariery dla; ścieżek magnetofonowych i przeróżnego "śmiecia" elektronicznego, które to elementy pozwalały na odkrywanie nowego. Tutaj znajdziesz hołd dla pierwszej muzyki sequencerowej Raymonda Scott'a, taśmowych kolażów Derbyshire Delii, taśmowych brzmień Louisa i Barron Bebe - i - oscillator "Forbidden music" i dla muzyki  wszystkich eksperymentatorów od lat  50-tych do 60-tych.

Mac of BIOnighT - BLIPS 


To jest mój pomysł, by powiedzieć  - "dziękuję za Waszą odwagę i  wizje" -  dla wszystkich tych wspaniałych muzyków. Miałem pomysł na ten projekt od bardzo dawna, dopiero malarstwo Passerotti Piero zainspirowało mnie ostatecznie (patrz na obrazy poniżej). Fakt, że widziałem tylko niedoskonałe reprodukcje, sprawił, że postanowiłem zrobić niedosłowne covery starych mistrzów muzyki elektronicznej. Mamy tu stary, brudny i kiepski 78 winyl rpm jak i  te, które możesz znaleźć na sieci. Także trzeszczenia, spękania, syk, wypaczenie, ciężki dźwięk i wszystko co towarzyszy muzyce na tym albumie. Oczywiście to jest coś, co tylko niewielu ludzi ludzi na świecie może słuchać ale spodziewam się, że ci właśnie ucieszą się tym albumem.
Wypuszczone własnym sumptem - Mac of BIOnighT
Album do pobrania w wersji mp3 i wav tutaj