Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DigitalSimplyWorld - Even the Digital World is Full of Colors

Cicha noc w deszczu, za oknem jest ciepło, dopiero co nagrałem zaokienny deszcz, który stanie się częścią utworów, stukanie ołówkiem też się przyda, lampka wina na stole obok laptopa.
Jestem gotowy by zasiąść do tego magicznego świata, chcę się wygrać, nasycić...noc ma być pomocą, by dotrzeć z dźwiękiem tam gdzie jeszcze nie był nikt, nikt, nikt...
Czuję pustkę, świat przestaje mnie interesować w trakcie tworzenia, chcę podążać za ulotnym, niedotykalnym, chcę stać się falą dźwięku, to tak jak byś pływał w zupie z melodii, chcesz więcej i więcej, jesteś ukojony, spokojny, zrelaksowany, czujesz że ten świat jest idealny, dotykasz go wszystkimi zmysłami, napajasz się nim.
Za oknem znowu pada, deszcz miarowo kapie w poddasze, słyszę wodę plynącą po dachu.
W pokoju "gra" telewizor, nastawiony na brak sygnału, biały szum, biały ekran straszy białym nicobrazem, przeglądam w nim moje czerwone wino...tanie czerwone wino, lepkie,słodkie, dobre.....
Chciałem ten materiał nagrać w 3 dni, nie dałem rady się powstrzymać, powstał teraz.
Zapraszam na 84 min. podobno muzyki

DigitalSimplyWorld - Even the Digital World is Full of Colors