Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eric Whitacre - Cloudburst

Nie lubię klasycznej muzyki śpiewanej, nie znoszę opery. Te interpretacje zawsze wprowadzały mnie w stan depresji, znużenia. Tymczasem pojawił się Eric Whitacre i z miejsca zdobył serca słuchaczy i moje też. Ta płyta sprzedała się w nakładzie niespotykanym jak na tego typu muzykę. Album jest bardzo długi, ja osobiście muszę sobie dozować te świetne kompozycje. Sporo tu doskonałych harmonii, melodii, ktoś nawet napisał, że ten śpiew odbiera jak dotyk aniołów. Whitacre poszedł za ciosem, wypuścił od razu kilka pozycji i zaczął........ eksperymentować!!!! ; zabawy z internetem -  "a virtual choir of 185 voices from 12 countries"oraz bardzo interesujący musical "Paradise Lost: Shadows and Wings" łączący -  The innovative music combines styles of opera, musical theater, cinematic music, as well as electronic music techniques of trance music, ambient music, and techno to portray the story of an abandoned tribe of angels in search of their wings. Nie słyszałem jeszcze tego lecz te połączenia mnie już zeelektryzowały ;)). Wróćmy do Cloudburst, posłuchajcie tego co jest dostępne na YT - wreszcie coś radosnego i optymistycznego, sporo pozytywnej energii.

Eric Whitacre - Cloudburst