Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sounder - Beyond Reach Or Not

Noc, włączyłem płytę „Beyond Reach Or Not” artysty nazywającego siebie Sounder.
Jakże czekałem na ponowne odkrycie tej zagadkowej muzyki.
Czy zaskoczy mnie ponownie, czy poczuję ten klimat znowu ?
Już pierwsze dźwięki sprawiają, że moje obawy są płonne, ten klimat czekał na mnie jak powracająca fala.
Muzyka nagrana bardzo oszczędnie, przeplatana efektami fx, które dodają niesamowitego klimatu całości, nieobliczalnej pustki, gotowej pochłonąć Ciebie Słuchaczu.

Sounder  - Beyond Reach Or Not


Materiał jest smutny, słyszę, że atysta tworząc go, przelewa swoją samotność na dźwięki, tak brzmi samotność, te dźwięki to esencja samotności, rozdarcia, porzucenia, straty...
Płyta „Beyond Reach Or Not” to klasyczne połączenie muzyki elektronicznej z dużą dawką dark ambientu, z domieszką jakiegoś odłamu psychodelicznego.
Autor nagrywając ten materiał nie miał zamiaru nas przestraszyć, równie dobrze mógłby napisać jakiś wiersz w tym klimacie, ale wybrał muzykę, wyrzucił z siebie stres, jakąś złą moc, która go otaczała, gdy powstawał ten album.
Ostatni utwór to jak nowe otwarcie, spojrzenie w niebo ze słońcem, w oczach łzy, łzy szczęścia, że jest, że może być tu i teraz z muzyką. Upaja się tymi dźwiękami, wie, że to jest muzyka jego duszy, tym utworem staje po jasnej stronie mocy, to jest jak nowy zastrzyk pozytywnej energii......
Polecam i zapraszam do przesłuchania tego materiału, jest świetny.
Autor - Dreamer



Mam ogromną przyjemność powitać Dreamer'a. Mam nadzieję, że autor zagości na tym blogu na stałe.