Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aqmoolator - Jutro będzie lepiej

Aqmoolator - Jutro będzie lepiej




Grywam czasem, zwłaszcza późną nocą... mam swojego ( jak każdy chyba ;-)) idola - Marka Bilińskiego, którego muzyka sprawiała i sprawia mi ciągle przyjemność i radość wręcz, a którego fanem zostałem w momencie w którym dobiegły do mnie pierwsze dźwięki "po drugiej stronie świata" ...
Styl:
 zwykle el-muzyka
Skład:
aqmoolator ;-)
Wykorzystywane instrumenty:
Yamaha qs300, do niedawna takze sy55 , PC i kilka vstek



Wreszcie zima, zapowiadają -18 st.C, myśleliśmy, że może się uda jakoś dociągnąć do wiosny. Nima tak dobrze, wyciągam kalesony, ciepłe szaliki i czapki. Aqmoolator w porządku ;)), grzeje i ładuje nasze dusze dobroczynnym ciepłem. Wskakujcie do tego aeroplanu i na wirtualną plażę.