Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Krzysztof Leszczyński

Od młodości interesowałem się muzyką elektroniczną. Z zapartym tchem słuchając audycji Pana Jerzego Kordowicza w trójce poznawałem muzykę polskich wykonawców, których bardzo sobie cenię.
Moje muzykowanie zaczęło się wtedy gdy jako dziecko rozpocząłem naukę gry na pianinie, która była dla mnie udręką. Aby odpocząć od mechanicznego uczenia się kolejnych etiud siadałem przy starym zdezelowanym pianinie i wymyślałem własne utworki, które zawierały tylko jedną ścieżkę, tak więc najpierw grałem bas, potem linie melodyczną itd. Nie miałem magnetofonu wielościeżkowego więc właściwie większość działa się w moim umyśle. Potem nabyłem komputer Timex (+AY) i się zaczęło tworzenie własnych muzyczek, które zaistniały w paru demach oraz w niektórych grach, gdzie je sam dodałem. Ułożyłem mnóstwo muzyczek również na Amigę i PC.
Gdy kupiłem w końcu pierwszego keyboarda Yamaha PSR-320 podłączyłem do PC i możliwości aranżacyjne wzrosły bez porównania. Pierwsza moja płyta powstała w 2002 roku. Przy jej tworzeniu korzystałem z Yamaha PSR-320, MU-50 oraz Impulse Trackera na PC. Do tworzenia drugiej płyty wykorzystałem Cubase-a, FL, Yamaha MU-50.
Wiele od tamtej pory się zmieniło, nie tylko w moim studiu, ale również w postrzeganiu muzyki.
Inna strona moich działań twórczych to pisanie tekstów i muzyki do piosenek. W wyniku tych działań powstała płyta zespołu Poranek o nazwie “Kraina marzeń”.
Obecnie zespół jest na etapie kończenia nagrań do drugiej edycji płyty “Kraina marzeń”. Będzie to ten sam materiał lecz w innym wykonaniu. Skład zespołu również będzie zmieniony.
Zapraszam serdecznie do śledzenia oraz brania aktywnego udziału w mojej twórczości.