Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grzegorz Bojanek - Remaining Sounds

Grzegorz Bojanek - Remaining Sounds




Ta płyta jest jak płomień świecy, przyciąga słuchaczy i pali ich w swoim ambientalnym płomieniu.

Delikatnie, delikatnie, delikatnie...
Z umiarem, umiarem, umiarem...
Wysysam z Ciebie dźwięki końca świata.
Zatapiam słuch w Remaining Sounds by upaść .
Zatrzymany w półkroku, spoglądam na płomień wosku.
Motyle nocy spalone w jej blasku... Can't Take My Breath...
Ukołysany do snu rozumiem przesłanie... Looking into the Future...
Wybacz mi, zapomnij mnie, jestem muzyką, jestem, jestem...
Szum jest piękny, jak piasek na pustyni, przelewa się...palce...

Płyta pełna skupienia, niesamowita.

Czy słyszysz moje serce?
Słyszę!
Jest pełne krwi.
Muzyka, wino, krew, Hidden Places Remain Hidden...

Jak słuchać tej muzyki?
Nie słuchaj jej.
Jak słuchać tej muzyki?!
Poczuj ją, zasmakuj jej, wycisz się... stań się sercem pełnym krwi...
Oko nie patrzy, widzi mózg...

Jedyny w swoim rodzaju ambient, tam jest tajemnica.

Autor -  Dreamer