Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pomóż twórcy tego bloga! - Tworzenie muzyki – porady i wskazówki praktyczne




Pomóż twórcy tego bloga! -  Tworzenie muzyki – porady i wskazówki praktyczne

http://www.mamuza.pl/
avatar


Witam serdecznie pasjonatów grania i tworzenia muzyki,Bardzo Cię proszę o przekazanie na moje potrzeby 1% podatku, zamiast oddawać go urzędowi skarbowemu. To Cię nic nie kosztuje, a mnie da tak wiele…
DSCN0993W 1997 roku, mając 27 lat, z trudem przeżyłem ciężki wypadek drogowy i od tego czasu, mówiąc krótko, jestem niepełnosprawny na wózku. Szczęśliwie ocalał mi umysł i psychika, ale niestety moje ciało stało się bardzo niesprawne. Mimo to staram się żyć w miarę normalnie, kontaktować się ze światem i aktywnie uczestniczyć w życiu.
Pochodząca z owego 1% pomoc finansowa umożliwi mi zakup lub konserwację już posiadanych sprzętów ortopedycznych służących pomocy w przemieszczaniu (np. elektryczny wózek inwalidzki) i w wykonywaniu innych czynności życia codziennego (np. uchwyty, barierki i inne drobne sprzęty). Utrzymuję się z ustawowo najniższej renty i dlatego nie jestem w stanie sfinansować tych potrzeb samodzielnie.
Przekazując 1% podatku FUNDACJI AVALON z dopiskiem „Grabowski,1806″ – wesprzesz moje codzienne godne życie.
Z góry dziękuję za okazane serce!
Marek Grabowski

Jak przekazać 1% na moje potrzeby:

1. Wypełniając zeznanie PIT, należy obliczyć podatek należny wobec Urzędu Skarbowego.
2. W rubryce: Wniosek o przekazanie 1% podatku należnego na rzecz organizacji pożytku publicznego (opp):
  • - Wpisać numer KRS: 0000270809
  • - Obliczyć kwotę 1%
3. W rubryce INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE (bardzo ważne!)
  • - Wpisać: Grabowski,1806