Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twin Arrows

Rock, blues rock, garage rock, psychedelic rock, Paris

W zasadzie te tagi wystarczą za wszelkie dywagacje, może dodam, że trzeba być lekko nakręconym, aby docenić tę kapelę w odpowiedni sposób. Merytorycznie grupa kontynuuje i może nawet trochę rozwija koncepcje znanego już The Dead Weather. Tylko kto im k projektuje okładki, gorszych ze świecą szukać. Co mnie przyciągnęło? Oczywiście energia i odrobina eksperymentu, poza tym niczego sobie dziewczę, obdarzone silnym, nieco nisko osadzonym głosem. Panowie nie oszczędzają instrumentów, walą ile wlezie, nie można im jednak zarzucić braku umiejętności. Szkoda czasu na analizowanie tej muzyki, sporo ciekawych skojarzeń. Czytałem niedawno wypowiedź, bardzo szanowanego polskiego muzyka, który stwierdził; w muzyce najważniejsze jest jej zrozumienie, zarówno w tworzeniu, jak i odbiorze. Nie wymienię jego imienia z szacunku, ale panie Marku rozbawił mnie pan niemożebnie.
Twin Arrows wypuścił dwie płyty na bandcampie, obie wyśmienite. Nie mam pewnego rozeznania, biorąc jednak pod uwagę sinusoidalny rozwój kultury, ta muzyka, mimo, że stworzona z różnych inspiracji, powiewa odrobiną świeżości. Bardzo dobrze zrealizowana, świetnie wyprodukowana muza. Nie ma doprawdy żadnego powodu, aby im nie wierzyć, choć teledysk woła o pomstę do nieba. Być może zrobiony pod dzisiejsze mierne i płytkie potrzeby.
Znalazłem jednak coś ciekawszego, warto rzucić zarówno okiem jak i uchem.