Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The End

To jest koniec
mój przyjacielu,
to jest koniec
mój jedyny przyjacielu, koniec

koniec naszych brawurowych marzeń,
nie ma już żadnych podstaw, brak oparcia, koniec
już tylko strach, niepokój, brak nadziei, koniec
już nigdy nie popatrzę Ci w oczy, tylko pustka

możesz próbować pomarzyć o czymś nowym
nie ma w Tobie wolności, same ograniczenia,
Twoja dłoń szukająca pomocy od kogokolwiek,
w tej krainie bez nadziei, krainie desperatów

łacińska dzikość bólu, tylko cierpienie,
dzieciaki obłąkane pieniądzem
dzieciaki zaślepione żądzą,
czekają na złudne ukojenie ciepłego deszczu

zło czai się u bram naszego miasta,
wbijaj na królewski trakt, mała
umysł pełny dziwacznych obrazów,
wiej na zachód i tak wrócisz tu z powrotem, mała

lexus grzeje, lexus pędzi, niezawodny
starożytne jezioro prawdy, ale Ty pędzisz,
droga prosta przez siedem mil,
Twój rydwan wzbudza zimną zawiść

zachód jest najlepszy
zachód jest najlepszy
zostań tutaj i zrobimy Ci to samo

Niebosa wzywają nas
Niebiosa wołąją nas
przewodniku poprowadź nas !!

zabójca budzi się przed świtem, wkłada buty,
oblicze niczym ze starożytnej opowieści,
schodzi do holu
wchodzi do pokoju siostry
wchodzi do pokoju brata, przecież taka umowa
wraca do holu
podchodzi do drzwi, tych drzwi, zagląda:
Ojcze, tak synu, przyszedłem Cię zabić,
Matko, przyszedłem Cię zaaerżnąć !!!!

Chodź mała, zaryzykuj z nami
Chodź mała, zaryzykuj z nami
Chodź mały, zaryzykuj z nami
spotkasz nas z tyłu niebiańskiego busa
trochę trzęsie
w niebieskim autobusie
trochę trzęsie
chodź, tak, właśnie tak

Zabij, zabij, zabij, zabij, zabij, zabij

to jest koniec
mój miły przyjacielu
to jest koniec
mój jedyny przyjacielu, koniec

trochę boli, ale będziesz wolny,
lecz już nigdy nie pójdziesz za mną,
koniec śmiechu i słodkich kłamstw,
koniec nocy, kiedy próbowaliśmy umrzeć

To jest koniec

Tłumaczenie - esflores